3 kommentarer

marina

27 Sep 2013 14:26

Hoppas du har en bra dag!

Svar: Tack! Det samma :)
Kram, Amanda
Amanda Igelström

Tess

27 Sep 2013 17:22

Snyggt! :)

Svar: Tack! :)
Kram, Amanda
Amanda Igelström

Simone

02 Oct 2013 12:28

Hej! Jag heter Simone och jobbar på webbtidningen DIVINE MAGAZINE där jag bland annat ansvarar för en modeartikelserie som heter "1 vecka - 7 outfits". Den går ut på att lyfta fram mindre och större bloggares outfits i en idé om att läsaren ska kunna bära alla outfits på en vecka.

Jag undrar därför om jag får din tillåtelse att använda en bild på outfiten i detta inlägg för att kunna lyfta fram din outfit och blogg i månadens nummer av DIVINE MAGAZINE? Om du har några frågor eller funderingar så kan du gärna höra av dig till mig på [email protected].

Hoppas på att få höra ditt svar snart och att du tycker det skulle vara kul att få ha din outfit i vår tidning!

Om du vill vara med ber jag dig svara till min mailadress [email protected] med bilderna från detta inlägg bifogade i mailet.

Ha det bra,
Simone Rylin,
[email protected]
DIVINEMAGAZINE.SE

Kommentera

Publiceras ej