Kappa: Zara, Jeans: Chicy.se, Skjorta: Ralph Lauren, Skor: Jeffery Campbell, Halsduk: Cubus. 
 
 Hej på er!!! Vad längesedan det var jag skrev nått nu, herregud. Men detta pga av nytt, fantastiskt jobb, och skola - mixat med häst och ett försök till socialt liv. Men nu ska jag försöka skärpa mig och bli duktigare på att lägga upp här. Hur mår ni?? Har ni skrivit önskelistan än? Jag tänkte lägga upp min önskelista här någon dag också. Förra helgen vart det släktträff i Trosa (haha!) på hotell Bomans. Så mysigt verkligen, vi åt julbord och eftersom vi bott där innan och var ett stort sällskap fick vi privat rum på övervåningen. Så det kändes som att vi satt hemma hos någon. Verkligen härligt! 
 
Love, Amanda 

4 kommentarer

Lisa

04 Dec 2013 16:35

Grymma byxor! Vill ha dem.

Svar: Köp! Jag älskar mina
Amanda Igelström

Fashionforsure

04 Dec 2013 16:37

Nice vardagslook!!!!

Svar: Tack! :D
Amanda Igelström

Anonym

04 Dec 2013 16:43

Shit va konstiga dina knän ser ut... asså inge illa menat!

ami

27 Jan 2014 19:49

vad har du börjat jobba med? :D

Svar: Jag är nu egen företagare inom resebranschen!
Amanda Igelström

Kommentera

Publiceras ej