Kappa: Zara, Topp: Zara, Skor: Zara, Byxor: Topshop, Klocka: Michael Kors 
 
Ibland skrattar folk åt att jag tar dessa bilder, och briver denna blogg. De driver med mig också. Men vet ni vad? F*ck them! För om man inte gör det man tycker är roligt och det man brinner för nu - när ska man annars göra det? Jag brinner för det här, det är det jag tycker är kul och jag mår bra av detta. Folk får gärna fnissa och snacka men jag gillar det jag gör, och jag gillar den jag är. Och jag vill passa på att säga att alla era fina kommentarer gör mig dag, ni gör mig så glad. Tack så mycket ni är bäst! <3 
 
BIG Love, Amanda 

6 kommentarer

Emma

04 Nov 2013 11:16

Don't let them get to you!
Jag kollar varje dag efter nya fina inlägg!
Hoppas ni får en fin spadag

Emma

04 Nov 2013 11:16

Don't let them get to you!
Jag kollar varje dag efter nya fina inlägg!
Hoppas ni får en fin spadag

Svar: Tack finaste du för dina fina ord! <3
Amanda Igelström

Felicias mode

04 Nov 2013 11:24

Åh, älskar din outfit och din blogg!! :)

Svar: Tack underbara du!! <3
Amanda Igelström

Josephine

04 Nov 2013 20:57

Snyggt!

Svar: Tack så jättemycket! <3
Amanda Igelström

Sofia - Lever drömmen i LA

05 Nov 2013 00:08

snyggt!

Svar: Tack! :)
Amanda Igelström

o l i v i a - smyckesblogg

12 Nov 2013 10:18

Folk har ingen rätt att skratta åt sånt som gör en glad och som man tycker om att göra, alla har vi olika intressen och tur är väl det - men det är fortfarande ingen anledning att driva med någon för det..

Så grymt snygga skor måste jag säga!

Svar: Du har helt rätt! Tack för dina grymma och peppande ord. :) Måste kolla in din blogg, verkar spännande <3 <3
Kram
Amanda Igelström

Kommentera

Publiceras ej