Fanny Lyckman for Estradeur 
 
Blev lite kär i den här t-shirt / klänningen idag. Så fräck verkligen! Bara till boyfriend-jeans och skinnjacka typ? Idag sitter jag coh filar på en uppsats som ska vara inne på fredag. Vad den handlar om? Västerlandets österlänska ursprung. Ja, det är intressantare och roligare än det låter, för det låter verkligen knaster torrt, haha! 
 
Längtar som en tok till helgen, för då åker jag och min grabb och hälsar på väldensbästa männsiskor i Sthlm. Min bästakompis och f.d roomie Kajsa och hennes Erik. Åh ska bli så kul!!! Saknar dem båda och Sthlm som en dåre. 
 
Love, Amanda 
 

3 kommentarer

Linda

20 Nov 2013 10:30

Verkligen snygg!

Svar: Visst är den! Vill HA!
Amanda Igelström

fashionfool

20 Nov 2013 10:32

Snygg, bra med en oversize topp som man kan ha både till vardag och fest!

Miss Lala

20 Nov 2013 10:33

Inte min stil alls, tycker den är så där faktiskt. Men alla tycker olika!

Svar: Visst är det så! :)
Amanda Igelström

Kommentera

Publiceras ej