Hej hej världens bästa! Nu ska jag bjuda er på ännu ett pinsamt litet erkännande om mig och mig lekamen - mina naglar skivar sig. Grovt. Ibland känns det som att de skivar sig ända ner till "köttet". Yummy as always! Men investerade i ett serum från Essie (den vita flaskan) som ska hjälpa naglarna från att skiva sig. Ska vara duktig som dåren och pensla på detta nu, så får vi se om det hjälper. Åter kommer med besked!
 
Men något som jag vet är bra är Essies nagellack - sitter som berget. Ska man, liksom jag, ha svarta klor så måste det se helt, snyggt och frächt ut. Och har man, liksom jag, inte lust att lägga pengarna på manikyr så är detta verkligen att rekomendera! Så på med ett eller två lager lack beroende på eget tycke och sedan på med Essie Top Coat över det och det sitter som berget. Jag skulle ta bort mitt idag och fick seriöst hålla på och kämpa i kanske 20 minuter.  
 
Love, Amanda 
 

Kommentera

Publiceras ej