Kappa: Zara, Byxor: Gina Tricot, Halsduk: Cubus, Skor: Jeffrey Campbell, Väska: Céline. 
 
Tjena! Hur mår ni då? Jag har haft en helt fantastisk helg ska ni veta - den har verkligen vart idyllisk. Började på fredag med hotelsvit på Avalon med min man. Champange och mys innan middag på Post. På Post hade jag ordnat så att hans familj överraskade honom - han blev så överraskad!!! Det hela har vart planerat sedan i Augusti. Dagen efter åkte vi alla ner till mina föräldrar i Särö och tog en båttur i det fina höstvädret och sedan lagade alla middag tillsammans, verkligen så idylliskt! Tror vi var circka elva pers som stod i köket - eller ja okej, jag satt ner och drack lite öl och tittade på. Har verkligen vart en helt fantastik helg. 
 
Love, Amanda
  

4 kommentarer

Nils

07 Oct 2013 19:05

Älskling vad fin du är!! <3

/ Elof elefanten

07 Oct 2013 20:24

Super fina bilder!!!

Svar: Tack så jättemycket!
Amanda Igelström

Elin Andersson

07 Oct 2013 22:35

Vilka fina bilder nästan så man längtar hem igen!!!

Svar: Tack going! :)
Amanda Igelström

Martina

28 Oct 2013 15:35

FINT

Kommentera

Publiceras ej